Baja Kyo Dojo - Kyokushin KarateBaja Kyo Dojo - Kyokushin Karate KEZDŐLAPEDZÉSEKKÉPEKEGYESÜLETIKO, KYOKUSHINKAIKAPCSOLAT
TADASHII Harcművészeti Sportegyesület bajai szakosztály

Üdvözlünk!

IKO Kyokushinkaikan Hungary
Tairyoku Branch
Kyokushin Karate
Osu!

Erőnléti edzések - NEM CSAK Karatésoknak!

Erőnléti edzések - NEM CSAK Karatésoknak!


Egyszerűen elvégezhető feladatok, sportolói múlt vagy előképzetség nélkül is!

Heti 2 x 1,5 órában: kedden és csütörtökön 17.30 - 19.00


Mire jó?

Ötvözi a küzdősportok, a karate és a legújabb fitness-irányzatokban (crossfit, crosstraining, TRX, SparrowBag, stb.) elemeit, így a rendszeres termi erőnléti edzéssel olyan általános erőnléti fejlődést lehet elérni, ami akár a hétköznapokban (lépcsőzés, pakolás, bolti zsákmány cipelés, stb.), akár más sportágakban hozzásegíthetnek a jobb teljesítményhez, a hatékonyabb munkavégzéshez.

Kinek?

A mire jó kérdéshez leírt gondolatot tökéletesen alátámasztja a résztvevők összetétele, hiszen ugyanúgy megtalálható olyan, aki a mozgásszegény életmódból akar kitörni és általános kondíciót fejleszteni, mint az, aki rendszeres sportolása mellé keresett kiegészítő erőfejlesztést (motorosok, kosarasok, vízilabdások, futók, focisták, stb.) A legszebb a dologban, hogy ugyanaz az erőnléti edzés megfelel akár előbbi, akár utóbbi csoportnak.


Elképesztő energiát ad! - A jó erőnlétnél mindig van magasabb szint.

Ha a legtöbbet akarod kihozni magadból:

ez a neked való edzés, ha erőnléti kardióedzést keresel és erősödni akarsz, de nem akarsz tömeg növelni, mivel a legtöbb gyakorlat saját testsúlyos.


  • A hatékony mozgásminták megléte előfeltétele a magas teljesítménynek
  • A hatékony mozgás nem csak a teljesítményt javítja, de segít csökkenteni a sérülésveszélyt is
  • Javítja a funkcionális- és sportteljesítményt
  • Erőt ad
  • Gyorsaságot, gyorsasági erőt
  • Állóképességet, erő állóképeséget és gyorsasági állóképességet


Ha bármit sportolsz már:

Általános fizikai felkészítése arra, hogy a saját sportod speciális edzésmunkája a legmagasabb hatásfokkal érvényesüljön. Csapat -, vagy egyéni sport esetében is ugyanaz, megfelelő aerob és anaerob állóképességi mutatók fejlesztése, valamint a vázizomzat és az ízületek alkalmassá tétele a határ terhelések elviselésére.

Jelentős segítséget nyújthat a táplálkozás, az energia felvétel vonatkozásában, illetve a sérült sportoló mentális - és fizikai állapotának javításában.

Minden sportoló és csapat sikeréhez maximalizálni kell a sportteljesítményt és minimalizálni a sérüléseket.


Edzéshez csak ennyi szűkséges:

Testhez simuló vagy betűrt ruházat (póló, melegítő nadrág, sort, fitness felső, leggings, ...), cipő nélkül, mezítláb.

Ez nem korlátozza a mozgásod és könnyebben látható számunkra is a mozgás és a kompenzációk.



Ha úgy gondolod Te is beállnál a sorba, jelentkezz és légy Te is harcos.


2021-02-12

<< Vissza a többi hírhez
International Karate Organization - Kyokushinkaikan Honbu
Alapító mesterünk: sosai Masutatsu Oyama (1923.-1994.)
Masutatsu Oyama
MKSZ - Magyar Karate Szakszövetség MOB - Magyar Olimpiai Bizottság
IKO Kyokushinkaikan Hungary - Tairyoku Branch International Karate Organization
Copyright © 2020-2021. Baja Kyo Dojo - Kyokushin Karate